Varför har skytteforum blivit så långsamt? Eller är det bara jag som upplever det?
Upplever det samma!
Det går fort att ladda sidor mitt i natten
Ja, det upplevs segt även här.
/ Femetta
Tycker det alltid varit långsamt, verkar inte finnas någon som är intresserad av att åtminstone förklara varför.
Frågan är lyft tidigare kanske förklaring nu
Vi får vänta och se…
Vi får kanske räkna med det när det är gratis!
Varför?
Är med på en massa olika forum som är gratis.
Skillnad i hur snabbt sidan laddas är atronomisk.
Det var bara en tanke!
Jag har gjort lite fixxar. Bättre nu?
Nej, det är snarare långsammare idag
jag upplever det som snabbare efter fixet
Verkar vara beroende på antalet användare. Får ordna med mer resurser.
Tack för allt jobb ni lägger ner på detta fantastiska forum! Ja, det är lite långsamt nu - tar 15-20 sekunder för mig att ladda en sida. Hoppas ni kan hitta en bra lösning!
Tyvärr har det blivit så struligt att man knappt orkar försöka gå in här och läsa förutom mitt i natten möjligtvis. Sidor som vägrar laddas och massa lagg överlag.
Varför inte försöka avyttra forumet om man saknar tid och resurser?
Tycker det är enormt segt
Segt var ordet, sa Bull…
Ja, tyvärr. Det är ju ett toppenforum men kan ta 20 sekunder att ladda en sida. Så synd.
Det är som att använda ett 56kb modem för tjugo år sedan, då tog det också 15-20 sek för sidor att ladda.
Men nu är det 2023
Det har flutit på bra tidigare för mig under december. Men igår och idag går har det gått riktigt segt. Hade långledigt däremellan så vet inte när segheten började.
Kör från mobilen nu och det svarar bra. Vi har i alla fall börjar fundera på lite uppgraderingar. Det blir bättre efter det törs jag lova. Vi gör ju det här ideellt och då får vi balansera det med livet och jobbet, och vi vill ju hinna .ed skjutbanan också.