Hej, uppvikteR till walther GSP säljes.
70 g
60 g
Köparebetalar frakt. Finns att hämta i sthlm.
Med vänlig hälsning, j

Hej, uppvikteR till walther GSP säljes.
70 g
60 g
Köparebetalar frakt. Finns att hämta i sthlm.
Med vänlig hälsning, j

Vad hade du tänkt dig för pris?
Hej!
400 för den stora och 200 för den lilla
Hej!
Har du kvar den lilla? Jag antar att den passar till GSP . 32?
Om den gör det -dvs inte är så lång att den går utanför pipan - så köper jag gärna den.
Hör av dig i så fall
Med vänlig hälsning
Leif Gäverth
Den lilla är såld tyvärr men den vara också kapad, förra ägaren vill e väl ha den aningen lättare.
De passar till både .22 lr och 32. då det är samma yttermått på pipan.
mvh jesper
Hej igen
jag hade den längre varianten till min GSP .32, men den stack ut en 7-8 mm framför pipan och blev underkänd i SM i Östersund 2017. Länden på min .32 pipa är (mätt från fästet i stommen) 60 mm. .22 pipan är 68 mm.
Hur lång är den större vikten?
Med vänlig hälsning
Leif
Jag kanske borde ha varit tydligare med att orsaken till underkännandet inte var att den stack ut längre än pipan utan att maxvikten överskreds med 22 gram, vilket berodde på pipvikt och anatomisk kolv. Frågan är hur hårt stålet är om man skulle försöka kapa pipvikten lite.
Leif
Hej, vilten är 68,55 mm lång.
Med vänlig hälsning, Jesper
Hej
Ja då är det samma slag av pipvikt som jag hade när vapnet blev underkänt. Jag måste nog fundera lite för jag måste i så fall kapa av den en bit. Om du har en annan spekulant så håll den inte åt mig. Jag ska kolla lite ang kapning, men är lite osäker.
Mvh
Leif
Gör så, då jag monterar vikten så ligger den dikt an mynning.
Den långa vikten är för .22lr och den korta för .32S&W long - piplängderna skiljer sig där .22lr är längre.
Monterar man .22lr-vikten på .32S&W long-pipan, kommer vikten att vara för lång…
Om det skall rendera i att vapnet skall underkännas vid vapenkontroll, låter jag vara osagt, men OM den blir det ska man nog be vapenkontrollanten att hänvisa till exakt paragraf i skjuthandboken…jag tror att vapenkontrollanten då får ett “pedagogiskt problem”. 
Mvh
Johan B
Hej
Finns nån av vikterna kvar?
Mvh David
Hej, båda pip vikterna finns kvar!
Jag kan skicka spårbart för 66kr
Med vänlig hälsning, Jesper
Hej!
På jakt efter en pipvikt till min Walther GSP, har du möjligen kvar den långa pipvikten?
Mvh Jacob
Hej, jag har precis flyttat och det är lite kaos. Jag är bortrest men kan kolla då jag är hemma igen
Pm:a mig gärna när du hittat den 
Mvh Jacob