Walther GSP Expert 22.lr Säljes

Har bestämt mig för att sälja min 22´a. Walther GSP Expert 22.lr som är nästan i nyskick.

Ingår låda och 2 st magasin. Kolven är M/ L höger, men går att justera i storleken, jag har storlek 9-10 i handskar.

Nypris ca. 21 000:- säljes för 14 000:- eller högst bjudande.

Carl-Walther bästsäljare. Världens hittills populäraste sportpistol, i antal sålda pistoler. Revolutionerande när den kom på 70 talet på grund av sin avancerade teknik.

“Två kalibrar, en pistol”

Pålitlig prestanda tack vare förbättrad pipgeometri och en vibrationsabsorberande plasthylsa. Korn och sikte är placerade närmare handleden, vilket minskar effekten av ett sikt fel. Kolven är anatomisk och anpassad till skyttens hand. Nitro-karboniserat slutstycke reducerar friktion av slutstycksrörelsen även vid snabb avfyring. Perfekt avstämning mellan skytten, pistolen och ammunitionen är möjlig med hjälp av den nyutvecklade rekylabsorberaren. Kolven finns i höger eller vänster version. Det finns tre olika storlekar i höger (S / M / L), och Medium för Vänsterskyttar vilket garanterar en perfekt passform för nästan varje skytt.

· GSP Expert-avtryckaren kan justeras vid behov från 1000 till 1360 g
· Flyttbara pipvikter (2 x 17 g) kompenserar för mindre rekyl
· GSP är känt för sin tillförlitlighet med nästan all slags ammunition.

3 gillningar

Hej, hur gammalt är vapnet?