Tidigare hade jag en test-tråd på krutvågar här på skytteforum som tyvärr inte lagts upp igen. (Då hade jag fortsatt testerna) Under dessa köpte jag några no-name vågar från dx/deal extreme, alibaba etc för att visa att det inte går att lita på värsta skiten. Det här är sannolikt de värsta vågarna på planeten och som absolut inte bör användas till att väga med. (Speciellt inte krut - herregud magen vänder sig vid blotta tanken!!!)
Dessa är mer lämpade som stoppklossar för bilen vid däckbyten, klia sig i klykan med, knyta hotbrev runt och slänga genom fönster mm
Så här ser fasligheterna ut, dom gör sig bäst i orginalförpackningarna borta från nakna ögat. OBS får under inga omständigheter komma i närheten av laddpressen!

Om någon halvpackad förvirrad stackars sate önskar köpa duon så är 200:- alldeles för mycket - rekommenderar avstånd från skiten.
Grejerna finns tyvärr i Norrfjärden/Piteå för upphämtning. När jag slänger dem är dom tillbaka framför dörren morgonen efter med en lapp “Vi tar inte emot vilken skit somhelst. Ovänliga hälsningar /Pireva” (Kan givetvis skickas mot frakt, fy faaan vad jag vill bli av med skiten!)
OBS: SÄLJES I BEFINTLIGT SKICK!
Maila;
helturflippad@gmail.com
Motbud begrundas med största tacksamhet!
/Silverbullit a.k.a. Tobbe
4 gillningar