Ser inte i kristallkulan att jag kommer få mer fritid än den ringa jag hade förra året så här kommer ett stycke .40 Tanfoglio Limited Custom HC med 9mm växelsats.
Ingår fem 9mm mag med graufel extension som jag tror rymmer 20-21 skott. Sju .40 magasin. En drös reservdelar i plastlåda. Originalbrunn finns och på pistolen sitter Henning brunn och grepp.
Fyra DAA maghållare och DAA hölster. Finns även ett ghost plasthölster om man gillar det bättre än rejsmodell, dock kan man inte ha tumhyllan monterad då.
Jag har endast skjutit 9mm och med den kalibern går den riktigt fint. .40 har jag inte testat.
Allt ovan ingår så torde vara en rätt trevlig setup för standard minor/major eller optics för den delen.
Har ingen aning hur trycket ligger i vikt men det är ju enkelt justerat för tex nationellt skytte.
Tänkt pris är 13k
Kan skickas men då står köparen för frakten och räkna med minst 1200kr för det. Pistolen finns i Luleå.
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.