Tanfoglio custom limited 9900kr

Säljer min tävlingspistol då jag valt att börja tävla mer i andra klasser.

Finns en hel del fjädrar och reservdelar, 4 magasin, case, greppsidor mm mm.

Den är tunad och har väldigt bra skönt och krispigt single action trycke i min smak. och skjuter mycket bra träffbilder.

Mycket delar ingår som ni ser på bilderna, och nedan följer den tekniska specifikationen.

Tanfoglio Limited Custom HC TEAL BLUE .40 S&W Vapentyp: Pistol Fabrikat: Tanfoglio Modell: Limited Custom HC (LCHC) Finish:Teal blue finish Kaliber: .40 S&W Piplängd: 12,5 cm Polygon Bullbarrel Justerbart sikte med svart siktblad. Utbytbart Svart korn Single Action avtryckare Kolvplattor av räfflat Valnötsträ Levereras med 2 st 15 rd magasin Rengöringsutrustning insexnyckel för justering av avtryckare Instruktionsbok. Röd Aluminiumväska med skumgummiisolering Specifications Limited Custom (HC) TEAL BLUE: • Teal Blue CK finish • Long slide with dove tailed front sight • Large Frame LF • Match grade bullbarrel 125 mm for supreme accuracy • Fully adjustable Super Sights • Unica Firing Pin • Unica Recoil Rod • Extended beavertail and Single Action trigger • Unica Delta Hammer • Custom ambidextrous safety • Heavy Frame with full length dust cover • Checkered front & back strap on frame • Custom extended magazine release (reversible) • Unica Aluminium grips • Unica Magazine Well • Supplied in Red Alu gun case with 4 Magazines.
Vapnet kräver licens.