SW 22 Victory Performance Center Target

Hej! Ska sälja min 22:a då den är lite för tung för mig. Mycket god precision med CCI std och S&B club, har testat ca 15 ammo sorter. Pistolen kan med en skruv byta mellan fasta riktmedel och skena för t.ex. rödpunktssikte. 3x magasin. Öppna riktmedel med fiberstav fram och bak.

Gängad pipa för kompensator som följer med. Allt som följer med vapnet finns kvar inklusive en pistolväska med plats för allt.

Uthämtad i år av mig och gått knappt 1000 patroner. Upplever pistolen som mycket driftsäker och bättre val än en t.ex. Ruger mk IV. Enda slitaget på pistolen är lite på gummi kolven annars är metallen 100% skick.

Tänkte mig 9000:- Finns i Nyköping, kan skickas om köpare står för frakt på ca 7-900kr
Köpare med inköpstillstånd alternativt kort handläggningstid får prio. Stockholm med ca 3+ månader är för lång tid.

Handpenning på 2000:- vid bokning

Upp! Finns fortfarande kvar.

Nytt pris 7000!

Hej igen.

Följer rödpunkten med i priset ?

Mvh// Martin

Hek. Nej ej inkluderat.

Hej!
Är den kvar?
Kan lösa köp omg genom handlare.

Hej! Den är kvar. Vilken handlare tänkte du då? Jag har svårt att vara tillgänglig då jag flyttar snart. Men om du inte har någon stress så kanske vi kan lösa det lite senare?

Mvh Patrik

Ingen stress, en i Gbg jag pratade med idag.

Jag åker ner till gbg trakterna någon gång per år. Jag hör av mig när jag vet mer.

Skriv till varandra i privata meddelande istället. Utan att vara alldeles för paranoid så bör man nog inte ha telefon nr ute för alla när det gäller vapen grejer…

Hur gör jag det jag försökte lura ut det innan jag gav upp?

Tryck på den andres namn sen trycker du på medelande i den nya rutan

Nu är den bokad.