Vi har på vår klubb bland annat en 25-metersbana med vanliga måltavlor som man måste gå fram till och markera manuellt.
De övriga krutbanorna är utrustade med Sius-system vilket gör att man som skytt får direkt återkoppling i skärmarna vid skjutplatserna.
Jag skulle vilja få tag på någon enklare kamera som man kan ställa nära våra tavlor, så att jag direkt kan se var skotten sitter.
Alltså, en vanlig “övervakningskamera”, men där jag slipper para med nätverk och använda 230-nätet för att driva kameran.
Det är lite si och så med både nätverksuppkopplingen via klubbens Wifi. Samt lite svårt att kunna mata fram 230V till kameran. Annars hade ju en Tapo 200 C från Kjell varit toppen.
Det hade alltså varit toppen att hitta någon enkel och smidig kamera som jag kan ställa ut och sedan få upp en kamerabild live på skärmen för att se hur mina skott träffat tavlan.
Det måste inte vara någon superkamera med 8K-upplösning, utan någon tillräckligt bra modell där jag lätt kan se tavlan. Gärna så billigt som möjligt.
Någon som vet en bra lösning på min önskan?
Tack på förhand!