Stort parti (31500) kulor till 9mm

Säljer ett stort parti kulor i .356 och .355 till 9mm. Märket är Ares och de är förpackade i förpackningar om 250 till 500 styck. Olika kulvikter (115-153gr) och lite olika former. Heltäckta, alltså även undersidan för teoretiskt högre precision.

Säljes allt på en gång för billigare styckpris eller så många du vill ha för något högre styckpris.

Totalt handlar det alltså om 31500 kulor.

Lite om Ares produkter:
www.ares-gun.sk

Sammansättning är: 92% bly , 6% antimon och 2% tenn.

Kulorna är täckta med en patentskyddad färg som gör att pipan blir renare än med kopparmantlade kulor.

Se nedan för lista över antal och sort:



BB - Bevel Base
FP - Flat Pointed
NG - No Groove
RN - Round Nose

Köpte dessa 2016 på fabriken i Slovakien. Jag skjuter inte längre pistol och tänker att dessa kommer till bättre användning hos någon annan.

Pris: hela partiet för 20000kr. Du ordnar transport själv eller enl. överenskommelse. Finns i Skåne.

1 gillning

Hej
Vad skulle 135g rnbb gå på? 12000st?

Hej,
tja… 12000st då tänker jag 8700kr. Färgen på dessa är Röd resp. Mörkblå. Förpackade om 500st.

Var där Skåne??

De finns i Malmö.

Har inte laddat så mycket…… än😁
Vad är det för skillnad på .355 och .356??

Olika vapen har något olika pipdiameter och för att få optimal precision så får man pröva vilken som passar bäst. I praktiken inte så stor skillnad dock uppfattar ja det som.

Har skickat PM, osäker på om du läst?

Hej,
Det skulle innebära ett styckpris på cirka 0,55kr för de tyngsta kulorna jag har. Det är inte rimligt. Köper du allt jag har så kan jag ta det styckpriset men mindre partier, då förväntar jag mig ett ju ett högre pris. Kan släppa dem för 14500.

Du svarar på PM i tråden, men jag avvaktar lite då.

Hej
Kanske har ärende till Malmö nästa vecka, har du några 9or eller .40 kvar??

Hej,
Ja jag har de nior som står i annonsen kvar. Inga 40or dock. Hör av dig när du vet vad du vill ha och när du tänkte komma. Jag är tillgänglig hela veckan tror jag.

Det var alla 135gr rnbb isåfall (12000 st)

Kan jag betala handpeng och resten vid hämtning? Skall ner till Helsingborg nästa helg

Jag undviker gärna handpenning innan. Tror dock de är kvar till nästa helg.

Okej
Är det centrala Malmö?
Kommer så långt som Landskrona denna helgen!!

Hej
Har blivit förkyld så orkar inte köra ner till Malmö… tyvärr.
Hör om de finns kvar framåt våren

Ok. Hör av dig om det blir aktuellt för dig.

Finns 135 gr 355 kulorna kvar

Hej, ja visst. RNBB. 6000 st