STI Edge 2011 med rigg

Hej!

Jag gör en intressekoll då jag ska försöka koncentrera mitt skytte till lite färre divisioner, och jag kan något motvilligt tänka mig att släppa den här…

Jag har en STI Edge i 9x19 som gått någonstans 5-10k skott i mina händer. Har en slide catch med tumhylla monterad, samt original.
Fyra originalmagasin med DAA-botten och ett Atlas longstick-magasin.
Toolless guide rod.
Finns även lite småpryttlar i reservdelsväg, som rekylfjäder, bladfjäder, extra trycke, etc.

Har även en DAA lynx-rigg med ratchet-fäste (i skrivande stund lite felmöblerad då jag byggt om andra riggar, men helt komplett…) och DAA alpha-x hölster och magnetisk insert till 2011, samt fem XiP-magasinshållare (tror jag har alla inserts kvar), varav en med magnet.

Finns även en optikplatta från EGW för Vortex när jag lekte lite i Open (EGW LPA SIGHT MOUNT FOR VORTEX VIPER/VENOM FITS 1911 BLACK - Brownells Sverige)
[uppdaterat, trodde det var Toni system först]

Kittet finns i Stockholm. Kan skickas i delat paket med Postnord Värde (uppskattat till 1500:- i kostnad).

Jag tänker mig 20 000 kr för hela paketet.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej
Kan du tänka dej att sälja riggen separat?

Av bekvämlighet skulle jag ju givetvis hellre sälja det som ett paket, så det rätta svaret på din fråga - om än inte till så stor hjälp - är “nja” :wink:

Förstår det.
Hör av mej om några veckor å ser om situationen har förändrats!