Steyr LP10 svart

Hej,

Det har blivit dags att sälja min LP10 då den inte kommit till användning som tänkt det senaste året.

Köptes av mig 2019 och fick sig en genomgång med renoveringskit av O-ringar och lite annat. I januari 2020 så köpte jag även en helt ny tub och den kom med två blåa tuber som är fullt fungerande men som gick ut 2015.

Medföljer fyra pipvikter varav två sitter på samt en 100-skotts ask samt allt annat som finns i kofferten. Har även en två- eller trestegspump som kan förhandlas till.

Under den tiden som jag sköt så presterade jag som bäst med en 96 poängare så precisionen överstiger min förmåga alla dagar i veckan.

Pris 12 500kr. Pistolen finns i Norrbotten och kan skickas mot förskottsbetalning.

Vid intresse skicka privat meddelande.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

  • Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Bumpar tråden.

Hej,
Vad sitter det för kolv på?

Mvh

Hej,

Det sitter en modifierad originalkolv från Morini av storlek medium på.

Hälsningar.

Nytt pris.