Springfield 1911

Hej!

Lägger ut en liten krok för att se om det finns någon där ute som har gått/går i säljtankar och som vill avyttra sin Springfield 1911. Inköpstillstånd ligger inne hos polisen för handläggning.

Med vänlig hälsning,
G

Har en Springfield 1911 med Kapianstomme i 38 super med byrbart Aristokratsiktevför PPC. Sitter Bomar på nu. 4 eller 5 mag till Extra avtryckare beroende på storlek på hand. Ca 1000 št romhylsor. Även färdigladdat ca400. Grymt bra trycket. Funderat på att byta in till annan puffra eller behålla den. Pris 9500kr. Anselm

Hej!

Spännande! Skicka gärna ett par bilder på den! Är det samma infästning för bomar-siktet och aristokrat?

Hel stång. Tar bort sikte och korn sedan fäster man Aristokraten. Tyvärr är det svårt att skicka bilder via forumet. Skall försöka. Annars kan jag skicka till din mail om du visar Skyttekort nr.
Anselm

Ja har en också som jag värderar att avyttra. Det är en 1911 A1 government. Den har fårätt lite omsorg information av lättad hane, magasinbrunn och har ett bra trycke och känns gedigen. 9mm. Har också ett gäng magasin å hållare å hölster som följer med. 9000 hade jag tänkte mig. Pma för telefon nummer om de är intressant.

Hej!

Har skrivit PM till dig, vet inte om du fått det

Sorry, har inte vart inne på länge. Då ingen nappade så slutade jag kolla. Objektet finns kvar