Nåt nytt om Walther SSP? 
Nej, inget nytt… Tyvärr. När jag får tid. Det är mycket nu 
Hej har du fått till något för AW93 än?
Fick mitt idag, klockrent - ser fram emot att på långtidstesta och stresstesta det, men det känns super bra och gediget!
Fick mitt idag, klockrent - ser fram emot att på långtidstesta och stresstesta det, men det känns super bra och gediget!
Vad roligt att du är nöjd! Hör av dig om du får några som helst problem så fixar vi det!
Hej, är klart intresserad av ett hölster till min SP22 från 2016, högerskytt. Svart som synden. Vad kostar dom nu förtiden utan signatur och flagga inklusive frakt? Jag har nu suttit och letat efter hur man skickar ett direktmeddelande i en halvtimma - kanske är det som jag nu gör eller så lägger jag en kommentar. Det återstår att se. 
Återkom till mig, så skickar jag mina andra detaljer inför beställning.
Hörs, Johan
Klicka på TS namn, sen på “meddelande”, glöm inte skriva en rubik! 
Bump för uppdaterat originalinlägg då många verkar missa uppdateringen av design och pris.
Hej ronnyh,
Jag är intresserad av att köpa ett Pardini SP hölster, är högerskytt och min pistol är tillverkad 2016. Kan du kontakta mig på benett@home.se så tar vi det vidare där igenom.
Mvh
Johan
Hej Ronny. Vi har haft kontakt tidigare. Tillverkar du fortfarande detta hölster? Jag har skickat DM