Sphinx SDP Alpha 9mm (såld, ta bort)

Har en Sphinx SDP Alpha 9mm med 2 magasin och en väska. Köpt på FK-Sport. Har även ett formgjutet hölster jag köpte på Astro Sweden nyss (kostade 1000:-). Pistolen har väl skjutit ca 600 skott.

3500:- för allt eller högstbjudande. Köpare hämtar eller betalar frakt uppdelat på två skick.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

2 gillningar

Om du säljer hölstret separat så är jag spekulant på det.

Yes! Jag är på

1 gillning

Toppen, då köper jag det av dig :grinning:. Återkom vänligen med hur vi går tillväga.

Hej!

Jag funderar på att köpa en Sphinx SDP från F&K för 6500kr.

Svårt att hitta info om pistolen. Hur upplevde du den? Något du kan rekommendera? Har i dagsläget bara en CZ P10C och är ute efter något mer gediget för fält och springskytte.

Vänligen
//Erik Månsson

Tjenis!

I min värld upplevde jag sdpn för stor för min lilla hand. Haha. Ett skott så hade jag tappat greppet och handen for ner. Siktlinjen och pistolen är också rätt hög och vinglig jämfört med glock 19 som jag skjuter bättre med. Men den passar nog min hand mer helt enkelt. Annars en sjukt bra pistol. Aldrig strul, gedigen och trycket är guld.

Har du större nävar så köp. Hade hellre haft din nuvarande med mina små flickhänder. :joy: