Söker vapen + rigg/utr till IPSC. Tråden kan stängas- Har fått tag på utrustning

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Söker mitt första vapen till främst IPSC. Någon som säljer ett vettigt vapen för vettiga pengar. Köper gärna en vettig rigg till också om det finns.

Jag har en helt ny Glock 17 Mos gen 5, som var tänkt till ipsc. Sitter på monterad en Dawson fiber sikte kit, förbättrat trycke plus lite annat godis. Hojta till ifall det är intressant

Hej. Absolut är Glock intressant. Är en sån jag har kört med som lånevapen senaste månaderna men i originalutförande. Vad hade du tänkt dig för pris?

Mvh

Jerry

Har kostat mig strax över 12 tusen. Jag vill ha åtminstone 10 för den

Hej. Då är det för mycket för mig. Jag letar vidare

Pistolen är helt ny och oanvänd

Jag har en Glock 19X, gen 5.

7500 inklusive magasin samt hölster.

Hej. Jag har precis lämnat in licensansökan för ett annat vapen tyvärr. Så denna tråd ska stängas.