Söker 7,65 Parabellum (Stockholm)

Hej,

Någon som sitter på lite ammunition (7,65 Parabellum), bor i Stockholm så gärna i närområdet.

Allt gott,
Daniel

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Ser ut som att Staffan har i lager det brukar betyda att Kruttunnan kan ta hem.

Jag har 4-5 askar liggande, som jag kan sälja men då är det samma pris som nytt då det är vad jag får betala när/om mitt hemladdade inte funkar
https://staffansvapen.se/ammunition-0/fiocchi/pistol-revolver/fiocchi-765-par-93gr-fmj/

Vill bara nämna att Fiocchis 7,65 Parabellum, för historiska vapen, inte klarar kravet på 420 joul i vapengrupp A.

Det gör den i 6" pipa, på gränsen i 5orna

Tjena Snow, tack för din återkoppling! Är på resande fot nästa vecka så svänger förbi Staffan, men tack ändå för ditt erbjudande. Gällande kravet för A så har även jag hört att det går hur bra som helst i en 6" pipa! :slight_smile:

Allt gott,
Daniel