Snabbladdare CZ Shadow 2

Använder ni snabbladdare? Vilken typ isf?

Jag har googlat fram några som verkar bra, den här t.ex.: Amazon.com

Jag är i USA några dagar till och tänkte köpa med nåt hem, men har märkt att Shadow 2 inte är alls lika populär här som hemma (iaf inte på de två ställen jag varit).

Skadar inte om det finns nåt till Morinins sexskottsmag också. Lika bra att spara på de känsliga kontorsfingrarna. :grin:

I USA så är marknaden för billiga vapen större, licenser delas ut som godis, medans vi i Norden får kämpa för en licens och då troligen inte tänker gå igenom den processen för att sen skaffa en pistol för 1500. Shadow 2 är för dyr helt enkelt

Jag köpte en kopia på en sådan som du skickade. Men jag var inte alls nöjd med den då den ofta strulade. Kan bero på att jag gjorde fel eller den mer troliga är att den va just en kopia. Så jag köpte en uplula här på forumet och är mer super nöjd med den. Det är visserligen ett skott åt gången men det är väldigt lätt och inte det minsta påfrestande på några fingrar :blush:

Tips
https://www.sportec.se/produkter/snabbladdare-tillbehor/snabbladdare-magasinpafyllare-uplula-universal-rosa

Tack för tipset. Stegade in på Lotus Gun Works i Jensen Beach och köpte en. Frestad att dra iväg ett gäng skott med en MP5 som de hade hängande på väggen, men skulle kosta lite mycket både att hyra och att pröjsa ammo - fn vad dyr ammunitionen är i USA!