Smith & Wesson 686

Hej,
Söker efter en Smith & Wesson 686 6” och då gärna en Target Champion.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

De är rätt unika . Inte ofta de finns ute till salu. Jag har en men den vill jag behålla . Men är nyfiken på hur mycket dom går på.

Är du nöjd med din?

Bästa köpet jag gjort. För du tag i en sälj inte den. Vad gäller precision är den dunder.

Har PMat lite bilder. Fick du dom ?

Stort tack för bilderna!
Ser riktigt trevlig ut! :+1:

Uppdatera mig gärna med pris om du känner att det inte är för privat . då dom sällan är till salu så undrar jag vad man kan få för den

Absolut! Inga problem alls!
Jag bor själv i Malmö och finner jag ingen i Sverige så kommer jag handla i Danmark. Har ett relativt stort utbud. Priserna ligger på ca 9-12.000 sek beroende på skick.

Okok. Trodde dom var lite dyrare . De sälja begagnade för 1400 dollar i usa. Men men . Mkt pang för pengarna, mkt träff för pengarna :facepunch:

Har för mig att 686 Target champion är tillverkad för den europeiska marknaden och att den inte ens säljs i staterna. Antagligen därför de är ovanliga där.

Där ser man. Men de är nog inte så jättevanliga i Sverige heller . Har sett 2 stycken till salu sedan 3 år tillbaka, massa vanliga 686or finns ju .

Fantasipriser är det vad som snackas om i den här tråden? eller hur?

Vad är fantasipriser enligt dig ?

Fast med dagens kurs så är ju 1400 dollar = 12000 sek