Smith & Wesson 329PD (.44mag) + godis

Smith & Wesson 329PD (.44mag) + godis

Säljer nu min Smith & Wesson 329PD (.44mag).

Piplängd = 4.13 inches / 10.49cm

Den väger ca hälften så mycket som om hade den varit en all “steel” revolver.

Funkar perfekt & på en av bilderna så ser ni en liten nick (ovanför texten “Smith”) som kom till innan jag var ägare av den… Jag poängterar detta då alla kort skall läggas på bordet.

Original sikte är bytt till ett som även medger att man …om man så behagar…monterar dit ett rödpunkt sikte (nypris för detta sikte drygt 1000kr)

Rödpunktsiktet som synes på bilderna följer EJ med.

Däremot så följer att Hoskings Chestholster som är format specifikt för denna modell (no reddot… men, det går ju att skära till med en dremel om man vill kunna köra med det). Hölstret allena intullat & skattat från USA ca 1700kr.

Hogue greppet är bytt till den typen av Hogue grepp som sitter på de allra grövsta S&W revolvrarna…det omsluter hela näven…vilket de vanliga greppen inte gör…detta behövs då denna lilla donna vet att sparka :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Pris för revolvern inkl tillbehören = 10 000kr

Handpeng på 3000kr Swishas till mig & återbetalas inte om köparen ej får licens beviljad… eller, ångrar sig, eller kommer på att han/hon är Hoplofob.

Hämtas på plats först efter att jag fått kopia från Polisen att Köparen fått licens & då Swishas återstoden av beloppet.
OBS! Kan skickas…Men, detta sker endast via Postnords VÄRDE vilket kostar över 1000kr för delad försändelse/två paket.

Revolvern finns utanför Göteborg

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.