Skytteappen - Nu tillgänglig på IOS och Android

Hej allihopa!

Jag är en skytt som också råkar vara apputvecklare, och jag har byggt något jag saknat själv – en digital skytteloggbok.

Skytteappen låter dig:

• Logga serier och resultat per vapen och disciplin
  • Logga aktivitet
  • Hantera dina vapen
  • Ta kort på tavlan och få AI-analys med träningsförslag
  • Se statistik över tid

För klubbar finns även:

• Klubbkalender där medlemmar ser kommande träningar och tävlingar
  • Tävlingar i appen för klubben
  • Automatisk incheckning/utcheckning för skjutbanan
  • Hantera medlemmar och se klubbaktivitet

Appen är gratis att använda (finns Pro för de som vill ha AI). Finns på App Store och Google Play.

Skulle uppskatta om någon vill testa och ge feedback. Vad saknas? Vad fungerar? Bygger gärna vidare baserat på vad ni faktiskt behöver.

Mer info finns även på www.skytteappen.se

Tack på förhand!

Uppdatering!

Tack till er som hört av er – uppskattas verkligen! Baserat på feedback har jag nu lagt till:

Nytt i senaste versionen:

• Enklare inloggning – Nu kan du logga in med Google eller Apple istället för mail och lösenord.
  • Bevittna serier – Ny roll för klubbar, skjutledare. Signerar och bevittnar dina resultat direkt i appen.
  • Utökad statistik – Djupare analys av dina resultat över tid med fler vyer och jämförelser.
  • Förbättringar – Diverse buggfixar.

Det finns flera funktioner planerade, så om du har önskemål eller idéer, hör av dig till support@skytteappen.se eller svara här i tråden – jag prioriterar och bygger vidare baserat på vad ni behöver.

Uppdatering!

Hej igen alla! Dags för en ny uppdatering av Skytteappen.

Nytt i senaste versionen:

• Stöd för flera discipliner – Nu kan du tagga dina serier med olika discipliner: Precision, Snabbskjutning, Militär snabbmatch, Fältskytte, PPC, Nationell Helmatch och Jakt. Just nu använder alla dessa discipliner, förutom jakt samma poäng system, men kommer vara mer specifika tangentbord i framtiden. Kom gärna med input!
  • Jaktskytte – Helt nytt stöd med eget poängsystem (5¹/5/4/3/T/O/X).
  • Stöd för flera bilder – Nu har även vissa discipliner stöd för att lägga upp flera bilder
  • Filtrera statistik per disciplin – Se hur du utvecklas inom just din gren.
  • Förbättringar – Diverse buggfixar och stabilitetsförbättringar.

Ladda ner och testa!

Som alltid – har ni önskemål eller idéer så hör av er till support@skytteappen.se eller svara här i tråden.

Uppdatering!

Hej alla skyttar!
En stor uppdatering av Skytteappen är nu ute!

Nu kan du starta en session när du kommer till banan och logga alla dina serier under samma pass. Du får en löpande timer, kan välja plats, och allt sparas i din aktivitetstidslinje. Perfekt för att se hela bilden av ett träningspass istället för bara enskilda serier.

Övriga förbättringar:

• Kalendervy hoppar inte längre mellan månader
  • Leaderboard-filtrering på vapentyp fungerar korrekt igen
  • X-träff-statistik räknas rätt igen
  • Fixar för återkommande händelser i kalendern
  • Diverse UI-förbättringar och buggfixar

Som alltid – har ni önskemål eller idéer så hör av er till support@skytteappen.se eller svara här i tråden.