Sig Sauer TacOps 1911 .45 ACP

Har en kanonfin Sig 1911 till salu, kantiga manteln och rail så ser modernare ut än andra 1911.
Mycket godis, bla Wilson fullängd guide rod, Wilson fjädrar, Wilson mag, Wilson förlängd slide stop, Fusion avtryckare, justerbart sikte, VZ-grepp, Pearce fingergrepp och annat. Skjuter som en dröm!

Gått runt 500 pang och mycket fin. Rostfri stomme och mantel så problemfritt ägande, dock svart från fabrik.

Pris: 9000:- ren, 11.000:- med ammo, hölster, extramag och allt annat jag har till den.

Licenspliktigt vapen och köpare med inköpstillstånd går före.

Kontakta mig på PM vid intresse!

Hej
Svart i original men nu i rostfri finish efter behandling eller hur menar du?
Vad ingår mer specifikt för 11 tkr?

Mvh
Daniel

Pistolen är tillverkad i rostfritt stål men coatad svart av Sig. Kan vara bra att veta om nån känner för att blästra och göra den ren, nån som inte gillar svart tänkte jag. Sett några som gjort det.

Skickar med all ammo (bör vara 500-650 pang, mest S&B men även lite hålspets och argare laddningar), hölster i kydex tillverkat för TacOps med kantiga manteln, 8 mag varav 4 Wilson, grepp, Wilson guide rod, Wilson slide stop och annat jag skrev i annonsen.

Fjädrar och sånt får sitta kvar men plockar av utvändiga grejer om nån vill köpa den ren då jag kan spara det till nästa 1911.

DSC_2142

Hej igen

Bra sugen på pangen. Måste hitta på en ny motivering för ansökan, börjar bli fullt i skåpet.
Finns du i Stockholm eller i närheten? Går det att provskjuta?

Lite krångligt detta forum. Kan du maila mig på daniel.ven2ra@gmail.com istället?

Hälsningar
Daniel
0703308707

Tror tyvärr att den är såld. :frowning:

Aj då! Låt mig veta om det inte blir något köp.
Daniel

Hur står det till i ärendet?
Är pistolen såld?