Sig Sauer AXG p320 Scorpion

Jag har nu insett att jag inte kommer bli bättre på pistolskyttet så jag tänker gå över till min Glock och satsa på rifle istället.

Så därför tänkte jag se intresset för min sig, troligtvis den enda i Sverige med den konfigurationen.

Det är en Sig Sauer AXG scorpion limited edition med en 4.6 tums pipa.
Jag har bytt trycket till armory crafts dual adjust trigger och har även alla fjädrar man kan tänka sig för att få den ännu krispigare, har även lagt till en 10% + reset spring för tydligare reset och kontroll.
Har lok palm swell grepp på också.
Även olika recoil springs för den som handladdar.
3 mag ingår.
OBS- siktet ingår ej!

Gick från czshadow 2 till den då jag ville ha något mer compact men utan att kompromissa för mycket med pipans längd.

Jag skjutit enbart handladdade skott 147gn kulor som har resulterat i en obefintlig rekyl.

Alla original delar finns såklart också.

Jag tänker mig ca 15000kr för hela kittet - finns i Uppsala/stockholm
Det finns möjlighet till att provskjuta för den som är seriös - vill gärna veta vilken klubb man tillhör.

Pickan har gått ca 3000 skott.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.