Sig p210 bakre sikte reservdelar

Söker fjäder och kula (höjdskruv) till sig p210 original bakre sikte
Alternativ ett komplett sikte om priset inte är för högt

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej!

Fjäder och kula är enkelt, RB Kulor | Stålkulor beställ 1,45 mm kullagerkulor från deras sida, sedan beställer du fjäder härifrån Tryckfjädrar | +5000 dimensioner | Köp Tryckfjädrar Online. Minns inte dimensionen exakt, men du kan be en kompis med en P210 mäta.

skruv är dock svår att få tag på. finns en sida i tyskland som har grejjor. Höhenstellschraube zu org. SIG Mikrometervisier - www.SIG210.de
Det är inte billigt, känns som att få lungorna utslitna… men vad gör man

Tack för bra tips! Lyckligtvis hittade jag endast skruven men fjäder och kula är borta för evigt
Hur säker är du på 1.45mm? Just det måttet var svårt att hitta på Google

Hej kulan ska vara 2.5mm. Ta och skrota små kullager efter kulor. m.v.h JG

Tack, hur vet du att det ska vara 2.5? De många olika bud just nu med storlekqr och jag hittar inget set med olika storlekar man kan köpa i Sverige

Jag har två nojor har mätt. :slightly_smiling_face:

Tack så mycket, vid tillfälle har du möjlighet att mäta fjädern också? :grinning_face_with_smiling_eyes: