Efter drygt 200 timmar av kvällar och helger kan jag äntligen dela något jag verkligen är stolt över. Det som började som en idé för att själv kunna följa min ännu mediokra utveckling som pistolskytt har nu blivit en färdig skytteapp och den är dessutom godkänd av Apple.
Timingen för releasen är kanske inte helt optimal med vintervädret som råder över landet, men det finns ju faktiskt några av er som har lyxen att kunna träna på inomhusbanor eller som skjuter luftpistol i hemmet.
Tanken med appen är inte att tjäna pengar, men för att kunna täcka löpande kostnader för licenser, hemsida, mjukvara m.m. behövs tyvärr ett antal betalande prenumeranter. Alla funktioner går att testa gratis i en månad, och tycker man att appen är bra kan man antingen välja att prenumerera eller fortsätta använda en mer begränsad gratisversion.
Stort tack till alla er som buggtestat, kommit med kommentarer, gett feedback och förslag på funktioner. Fler funktioner är redan planerade framöver nu när jag kommit över det störta hindret, Apples byråkrati…
App Store: Shotlytic App - App Store