Scotify för dig som gillar möjligheter

Hejsan

Som flera andra skyttar med utvecklingsintresse så har jag jobbat med en app som sedan ett tag finns för både iPhone och Android att ladda ner. Appen har en övervikt kring precisionsskytte med pistol, men du kan även välja grenar som Militär/Fält/Luft etc. Sen är de väl så att resultat kan loggas o analyseras även med andra vapen.

Målet är att den ska kännas som något mer än en skytteloggbok. De finns redan flera som jobbar med detta och de är grundfunktioner som de flesta har. Den här appen är tanken att den ska ge dig coachning kring dina egna resultat och ju noggrannare du är desto mer får du tillbaka. Iphone användarna kan även provköra med applewatch för att få ytterligare en dimension, den funktionen är under utveckling och här får den som testar gärna ge feedback på upplevelsen. Vi blandar inte in AI utan du sätter skotten på rätt ställe direkt och enkelt i appen, de ger dig fördelar som inte AI har någon aning om, tex vilken ordning du sköt skotten. Jag vet att de kan kännas som lite inflation kring appar men prova den gärna.

Som förening kan du koppla dig mot era skyttar som har appen då kan alla följa en tävling live direkt i appen. Ni får även en resultatsida som syns direkt efter avslutad tävling och vill ni ha resultaten på egen hemsida finns de även excel i pdf export.

Vad gäller betalning så är det så att man registrerar sig direkt, men inga pengar dras under testperioden så avsluta bara inom testperioden så kostar det inget. Är det så att du är en väldigt aktiv skytt som vill agera testpilot under en längre period så meddela mig.

Vid frågor mejla gärna support@scotify.se

Mvh

Andreas

Du kan ju nämna direkt man ska registrera sig att det är en årskostnad på appen inte efter man registrerat sig.

Även i beskrivningen vilka skytteformer den inriktar sig mot.

Registrerade mig för att testa men blev less när det skulle betalas även om en gratisperiod erbjuds. Låt användaren testa först och efter 30dagar låses appen om avgiften inte betalas. (Att utveckling kostar är inget konstigt).

Första intrycket var dock att den kändes proffsig och välarbetad.

Lite feedback från mig.

Hejsan Stefan

Man ska inte betala något vid registreringen, inte förrän efter 30dgr.

För avbryter man innan perioden går ut så är det inga pengar som dras.

Dina synpunkter är värdefulla och jag ska se till att de blir tydligare även med skytteformer.

Förutom att du blev less direkt saknade du själv någon skytteform så dela gärna det.

Mvh

Andreas

Jag uppfattade den mer inriktad mot precision och de grenarna och jag skjuter bara dynamiskt :grinning_face: