Tomhylsor för omladdning: .32S&W long, 9mm Luger, .357magnum och .45ACP.
Rensar ut lite hylsor som jag inte kommer att använda – bättre att någon annan får användning av dem!
Hylsorna är rengjorda och klara att användas. Merparten har tändhatten kvar. De flesta är omladdade en gång men vissa kan vara omladdade fler gånger – inga spruckna eller direkt defekta hylsor som jag har hittat.
.32S&W long: drygt 500 st, varav ca 300 är Lapua, resten är blandat Geco, GFL, CBC etc.
9mm Luger: Drygt 675 st. Nästan alla är engångsskjutna (kan finnas några enstaka som varit omladdade), blandade märken.
.357magnum: Drygt 200 st. Blandade märken, varav ca hälften är förnicklade och merparten av dessa är CBC. Skickar även med drygt 50 st. .38spcl-hylsor, varav merparten är SAKO skjutna en gång.
.45ACP: ca 1300 st. Blandade märken sorterade enligt följande; CBC engångsskjutna (ej omladdade) ca 264 st, Geco: omladdade en gång 55 st, CBC omladdade en eller flera gånger: ca 378 st, diverse fabrikat (mest USA-märken) omladdade en eller flera gånger ca 252 st, diverse fabrikat (mest förnicklade) omladdade en eller flera gånger ca 163 st, GFL omladdade en eller flera gånger ca 178 st, Federal 10 st med SP-tändhattar.
SÅLT!
Finns i Emmaboda.
Kan efter överenskommelse ev. fraktas till/utmed vägen:
Emmaboda – Kalmar
Emmaboda – Karlskrona
Emmaboda – Växjö – Ljungby – Halmstad
Kan skickas med önskat fraktbolag som t ex. DHL eller Schenker (helst inte Postnord då de har strulat flera gånger för mig både när jag skickat och tagit emot paket…), om köparen står för fraktkostnaden.
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader