Säljes: Unique DES/69-U

Säljer nu min Unique då jag har gått vidare till en annan 22a. Det är inte något fel på denna denna men jag har märkt att jag presterar lite bättre med nyförvärvet.
Jag har ägt den sedan 2022 och den har inte gjort mig missnöjd under denna tid. Prestandan och precisionen lever upp till nyproducerade än idag, 2024 var den med och tog sig till final i SM C precision bland annat.

Ammotester i stol: https://photos.app.goo.gl/JeyfYNpK9Z6V1ykb7

Vad som medföljer med kommentarer:
- Unique DES/69-U - Mycket bra skick, mekaniskt går den som en klocka och har en ny rekylfjäder som bara har gått några hundra skott.
- Kolv - Det sitter en Rink MRB7 kolv som har blivit lite omarbetad av ägaren innan mig. Jag ordnade detta med lera och när det föll av lite smält lim, vilket jag har börjat att ta bort som ni kan se på bilderna. En skruv fick jag aldrig med när jag köpte denna men håller på att försöka att ordna en till försäljningen. Men kan försäkra att det inte har någon inverkan på skytte eller funktion att den saknas.
- Magasin - 3 stycken magasin medföljer.
- Pipvikt - Två pipvikter, en orginal och en på 350 gram.
- Fältpropp - Skickar med ett par 3d printade fältproppar som jag har designat själv.
- Orginalförpackning - frigolit förpackning med kartongöverdag, alltså inte en väska.
- Reservdelar:

• Slagstift
  • Utdragare
  • Komplett extra sikte (slipat på)
  • Rekylfjäder (den utbytta tills man köper en ny)
  • 2 st Fjäder för utdragare
  • 2 st Fjäder för slagstift
  • Fjäder för mantelupphak

Plats: Stockholm
Pris: 7000 kr

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer. Kan skicka men gör det helst inte.

1 gillning