[Säljes/Bytes] Bygelrepeter Kaliber 12-ADLER A-110T

Jag har en fakriksny/oskjuten Bygelrepeter Kaliber 12-ADLER A-110T köpt för två år sedan. Nu är det så att pistolskyttet tar all extra tid och pengar så hagelrepetern samlar bara damm.

Säljer eller byter gärna Adlern mot något (pistol) klass A eller R vapen eller annat roligt.
Har även ca 750 hagelpatroner som kan ingå i affären. Mest ca 20 gammal stålhagel korrekt förvarad.
Inkom med förslag. Helst direkt på PM. Bilder på begäran. Vapnet finns i Stockholm.

Info om Bygelrepeter Kaliber 12-ADLER A-110T

(Bild från vildsvin.se)

https://vildsvin.se/vapen/nya-gevar-for-jakt-och-malskytte/bygelrepeter-kaliber-12-adler-a-110t/
En mycket fin bygel i kaliber 12. Detta är det nya jakt och målskyttevapnet i 2022 års version- ADLER A110 T med många trevliga tillbehör som ingår.

Detta är en helt nyinkommen Gen 2 av TAC och den nya uppdaterade varianten har ventilerad spång istället.

Slugs,magnumhagel, buckshots, allt fungerar suveränt i denna spännande pjäs.

Adler hagelvapen har slagit stort i bl.a. Australien-där de används
mycket till bl.a. Vildsvinsjakt och de är välkända att hålla hög kvalite och att vara mycket snabba vid omladdningen.

Magasin: 7 st patroner

Kaliber: 12/76
Piplängd 508 mm(20 tum)
Picatinnyskena
Mynningsbroms

Främre skena för exempelvis lampa
3 st choker medföljer
Hårdförkromat lopp
Ventilerad bakkappa
Syntetiskt stock
Rembyglar
Vikt: 3,5 kg

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

2 gillningar

Är du intresserad av byte
Mot en klass 1 bössa samt en klass 2 bössa byte rakt av i så fall PM mig

Byten är intressanta men inte jaktvapen. Den garderoben är mer eller mindre komplett.
Byten mot enhandsvapen är intressanta. Speciellt klass A-vapen och klass R-vapen.

Hej. Finns den kvar till försäljning?
Jag är eftersöksjägare och har fått tips A-110.
Jag finns också i Sthlm

Hej. Den finns kvar. Men jag inser att säljvärdet blir så lågt när Vildsvin säljer nya för 7950kr, så jag prioriterar byten före köp/sälj.

Ok. Jag förstår. Tack för svar

Finns denna kvar ?

Finns kvar. Oskjuten än så länge.

Hej! Jag har en 6” 1911 som jag skulle kunna byta med, har 6-7 magasin, snabbhölster och magasin hållare till också. Om den finns kvar?

Jimmy

Finns kvar! Jag skickar PM.