Säljer min Pardini SP22:a

Inser att jag kommer att tävla i ganska många andra klasser och det inte blir någon precision för mig i år heller. Säljer därför min Pardini SP22:a med en liten tår i ögat. Denna pistol har fungerat felfritt för mig och matar all ammo, billig som dyr utan problem.
Jag har haft den sedan 2021 och innan det hade en klubbkamrat den från ny, troligtvis från 2017-18.
Den kommer i originalväska med verktygen som hör till.
Jag har en del reserv/slit delar som följer med, se bild 2.
Svårt att uppskatta antal skott så därför anger jag inget antal utan konstaterar bara att den fungerar bra. Kolven är en original och oförändrad uppskattar den till en L men den är inte märkt.
Den finns i Uppsala och kan provskjutas.
Köpare med inköpstillstånd och inom rimligt avstånd för affär utan postens inblandning har förtur.
jag tycker att den är värd 22.000 men vill någon betala mer så lyssnar jag naturligtvis på det.

Mvh
Stefan

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej Stefan. Är jätteintresserad av Pardinin. Jag har inte inköpstillstånd och bor på Gotland. Ska till Uppsala den 20/3. Vill gärna se den och kan kanske tills dess få fram ett tillstånd.
Mvh Monica

Hej Monica,

det går jättebra att kolla på den!
Jag skickar ett PM till dig med mitt nummer så kan vi bestämma en tid.

Mvh
Stefan