Säljer härmed en kär ögonsten. Det är en Smith & Wesson model 617-6 10 skottstrumma i kaliber 22 lr. Jag är andra ägaren och den har gott max 2000 skott i min ägo.
Revolvern är i väldigt fint skick. Den är trimmad av en välkänd smed…
Den har ett väldigt fint DA och SA trycke. En breddad avtryckare för bättre kontroll och jämnare avfyrningar.
Den har använts för min del i både fältskytte samt Revolverträning i både milsnabb och teknikutveckling i DA skytte. En fantastiskt rolig revolver att skjuta med…
Det följer med en del grejer. 2 st kolvar 1 gummikolv (original) Samt träkolven som sitter på. Ett kitt ifrån speedbeez med tillhörande snabbladdare och ammobrätte/låda. Laddar snabbt och smidigt om med detta kitt. Det följer även med 1 st original hammarfjäder och reboundfjäder.
Skickar med ett litet smidigt kitt för rengöring samt underhåll av både trumman och pipan. Revolvern skjuter bra med diverse sorters ammunition.
Jag har ingen brådska att sälja. Utan väntar gärna på rätt köpare som förstår vad den får. Priset på allt landar på 17 K kronor. Värdet på smedens arbete talar för sig självt. samt alla tillbehören. Köparen står för frakten om den skall skickas.
Finns i Kronobergs län i södra Småland.
Nypris idag på enbart revolvern ligger på 20k kronor. Så detta är en bra deal för den som vill ha ett komplett paket för enkel och billig revolverträning eller enbart älskar Revolverskytte i olika former.
OBS!!! Vapnet kräver licens…
Kontakt antingen via blocket eller på
0706279390 smsa gärna först, så ringer jag upp.