VAPNET ÄR SÅLT! Sluta skriv tack!
finns delar från skrotad m14-2 i gbg :-)…
Säljs enbart då jag är svensk flykting som måste fly till Danmark för att överleva (lider av Cystisk Fibros där Sverige är enda landet i världen som inte subventionerat behandling). Därför är byten, reparationer, reservdelar osv ej aktuellt.
Nytt pris, nu 1000 kr.
Är det DA på den?
Ja det är DA på den
Köper gärna hölster, sottändare, gummigrepp och propp.
Skicka mig ett pm om det är intressant.
För 1000 spänn är det ditt! Så kan du åka med resten till polisen för destruering 
Har tyvärr redan en likadan revolver.
ok. Säljer tyvärr allt eller inget.
Jag är intresserad av att köpa alla delar (och tillbehör) som inte behöver finnas på vapnet vid destruktion. Vad måste finnas på vapnet vid destruktion? Då får du pengarna snabbare eftersom vi inte behöver vänta +8 veckor på att jag ska få licens. PS. Har redan licens på en likadan.
Oavsett svaret nedan så är jag i alla fall intresserad. Helst av allt, men främst av de delar som hör till avfyringen, dvs. slagstift, hammare, avtryckare och de tillhörande delarna där emellan. 
Du får nog lätt mer än 1000 kr för allt “löst” på revolvern om du plockar bort det och skrotar stomme (med pipa) och trumman, hos polisen.
Allt annat är licensfritt och går bra att sälja.
(Glöm inte kornet - det är stiftat men man får leta vääääääldigt noga efter stiftet för det är bara en lätt färgskiftning i blåneringen!)
Mvh
Johan B
— Såld —
Intresserad!