Försöker först sälja som helt paket med i princip ALLT du behöver för att skjuta precision A, B och C, Fält, IPSC, PPC, Steel och Magnumprecision M9.
Speciellt framtagen laddning för IPSC/PPC/B med extremt låg rekyl men som klarar PF minor. Dessa håller ledigt 8:ans ring på precisionstavla på 50m. Jag har skjutit flera 48-poängare i Magnumprecision med den.
Trycket är välpolerat och crispt. Mycket smutt men håller 1360gr så länge den är någorlunda varmt. När det närmar sig nollan ute måste man värma den innanför jackar innan invägning
Mekaniskt polerad och inskjuten. Går finfint, men inte så lätt som de extrema IPSC-maskinerna. Jag har prioriterat funktionalitet och tillit.
Du vill nog ha lite större händer för att få bra grepp om en HC (maggen sväljer 19 patroner). Greppsidorna är lagom aggressiva. Tror orginal träsidor ska finnas nånstans oxå…
Massor med hylsor, kulor och krut följer med (till tusentals laddningar). Rangebag, rigg, proppar, reservdelar, patronaskar… Finns även en tumhylla någonstans. Mkt bra till ipsc
Vid smidig affär kan jag deala med tändhattar oxå.
Riggen har bälteslängd 108cm
En inpassad växelsats 22lr följer med. Det finns ett extra magg till men jag har lagt det på något bra ställe . Funkar till precision med rätt patron men inte så mkt mer. Fjädrarna behöver nog lite kärlek för att den ska ladda om tillförlitligt.
Provar med 12kkr för hela klabbet och det är en bråkdel av inköpspris.
Nappar ingen får jag dela upp det istället
Säljes till förmån för annat intresse som vill ha mina pengar
Ej återbetalningsbar handpenning 2000kr vid licensansökan. Kan skicka allt utom krut och tändhattar mot fraktkostnad (uppskattningsvis 1.200kr total med två posten värde och ett bussgods). Finns i Umeåtrakten