*SÅLD* Smith & Wesson 686-3 med AF-korn,

Smith & Wesson 686-3 med sextumspipa i kaliber .357 magnum.
Ställbart korn i fyra inställbara lägen, perfekt om man skjuter både .38 och .357 och skjuter både nationellt och magnumfält, då har man ett läge för varje kaliber och gren.
En hel del tillbehör medföljer.
Original träkolv, Pachmeyr gummikolv, Nill grövre kolv i strl. L och Nill justerbar anatomisk kolv i strl. L medföljer.
En hel del ammunition finns också som kan skickas med.
Prisidé: 10.000:-

sow686

1 gillning

Intresserad av den ställbara kolven om det är en RB. Vad är maximal handbredd om du mäter där knogarna hamnar?

Jag säljer helst allting i ett paket.
Men hör av dig om ett tag om jag inte lyckats sälja den, så får du köpa kolven.
Max handbredd där du beskriver är ca 7 cm.

Hej, har du några bilder?

Hej!
Jodå. Vet inte riktigt vad du vill se, så jag lägger in en drös.

1







Jättefin revolver - köp den som behöver! Men det är en vanlig 686 med 6" AF korn. Practical champion var en specialbeställning från Wischo i Tyskland och den har slät trumma samt glasblästrad finish.

1 gillning

Ahaaa! Tack så hemskt mycket för den korrigeringen.
Jag har alltid fått höra att det var en PC p.g.a. det “speciella” kornet.
Då det inte är en PC, vad är den då värd?
Antar att den är billigare då. -Rätt ska vara rätt. :slight_smile:

Det är ju ingen skillnad i kvalitet och med alla de kolvarna du har med så tycker jag nog du ligger ganska rätt i pris. Jag skulle gärna köpa den om jag hade plats i skåpet men tyvärr så går det nog inte…

Tack för hjälpen i alla fall.
Om jag skulle sälja den enbart med originalkolven och syntetkolven, skulle 8.000:- vara ett rimligt pris då?

Den ser fin ut så det kanske är bra, men man vill ju känna på den först. Men det kommer ju potentiella köpare att säga sitt om!

Jag är intresserad av kolven längst till vänster