*Såld*Sliten Lee Pro 1000 med adapter för 38/358 och 9

Säljer av laddapparaten som både jag lärde mig ladda på efter kraftig uppgradering.
Den e bråkig, kinkig, charmig, lätt trasig (indexering görs med skruvmejsel å hammare) å kräver både tålamod och ingenjörskunskap för att få fungera…. Men den e billig å går att få å funka faktiskt!

Finns både platta för 9mm och 38/357 och krutdoserare. Går att få funka med båda :sunglasses:.

Tänkte 1000 kr för den

Han använt den främst för att göra nerladdade 38or i.

Medföljer krutdoserare! Men inga verktyg

Finns i tyresö utanför Stockholm

Hej
Det ser lite spännande ut, är den möjlig att packa och skicka till mig i Lappland?

Hej, jag skickar helst inte utan vill helst visa på plats hur man indexerar den.
Jag tror att det är en spricka i följaren som går upp och ner som gör att den inte riktigt funkar som den ska med indexering skruven.

Det gör mig ingenting om det är sprickor eller skador, jag kan fixa sådant och har även en vän med en ingenjörs verkstad för finmekanik.
Vänlig hälsning
Andreas

Min mor bor i Skarpnäck och om du vill sälja den så går det att anordna en affär så hade den kommit väl till pass.Jag tog ett Silver i Riksmedalj i fjol, nu sitter jag och jobbar på en ny kolv, det blir betydligt bättre eftersom då var kolven för en väldigt liten hand.
Har en Filippinsk Thunder Chief, väldigt trevlig 38a.
Tyvärr är ammunition rätt dyrt men den går med fördel att ladda själv, inte som 9mm som är ett mindre helsike att få till perfekt.