Såld, såld!

Fin AW 93 light med vä kolv och ny oanvänd höger kolv, 2 mag,väska
Pris: 17.000kr

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej,
Precis en sådan som jag är på jakt efter. Att de är både höger o vänster passar super.
Kommer dock ha licensen först i januari. Skulle de funka med full betalning innan övertagande mot kompensation självklart;=).
Mvh
Pelle Karlson

Hej igen,
Reserverar som sagt gärna o betalar handpenning. Vart finns den? Storlek på kolven?Hörde av min instruktör att 20% är brukligt men ser den bra ut kan jag lägga mer i handpenning samt som sagt betala mer för servicen, typ +15%?
Mvh
Pelle

Hej igen Micke,

Vårt forum gick varmt. En av mina instruktörer erbjöd sig att stå på den så 19 000 om allt är ok. Skönt med härliga instruktörer:-)
Mvh
Pelle
PS familjen e galen då jag stod o lagade mat o de har fått vänta…

Återkommer imorgon så löser vi det, lite upptagen…

Låter perfekt vi hörs under dagen, skjuter mellan 13-15. Tack för svar👍 Mvh Pelle