SÅLD! S&W 686 International

Jag tänkte se om någon är sugen på en lite förfinad 686 med 6" pipa, den skiljer sig mot en vanlig 686 i utseendet då den är lite matt/glasblästrad. Har slät trumma och annat korn. Sedan har även S&W performance center pillat på dom så jag fick vänta ca 1 år på att få min. Har haft den ganska precis 9 månader nu och säljer egentligen bara för att jag inte har råd med min 44:a magnum projekt jag tänkt starta. Den har gått ganska exakt 300 skott varav 200 .357 och 100 ,38 spl. I absoluta nyskick och det följer med ouppackade wolf mainspring samgt 3 st. rebound spring. Jag gav 14 000 för den för ca 9 månader sedan och en prisidé är 11 000:- Får jag inte dom pengarna behåller jag den och sparar ihop lite till min S&W 329PD. Har ju bytt min nia mot en 10 mm auto så det lockar ju att byta så man ligger på en kaliber över .40 i snitt :slightly_smiling_face:
Jag har även helt nytt verktyg till en Dillon SDB samt 3-400 .357 hylsor och en 500 .38 hylsor. 1500 H&N TC hollow point 158 gr kulor, krut och tändhattar för runt 1500 skott om intresse finns för det vid köp.
Finns i fyrstad dvs. Runt Trollhättan, Vänersborg och Uddevalla men kan skicka till hela landet om det blir affär av.

Ids inte bry mig om klubbtillhörighet eller nummer på gröna kortet. Det som ju styr affären är att du får licens för vapnet.
Om någon skulle visa sig väldigt intresserad kan jag fixa ett gäng bilder och vill man ta sig mot fyrstad går det ordna provskjutning.

1 gillning

Hej, du låter som en kille i min smak… :sunglasses:
Får man fråga vilken 10mm auto du bytte din nia emot? Letar själv efter en 10mm…:yum:

Cool. Allt i 10auto är ballt. Själv är jag sugen på en 1911 i den kalibern…

Men vad använder du den gängade pipan till?
Vilja skytte former använde du vapnet till?
Var själv inne på en glock model 40 i 10mm auto. Men är osäker på storlek i kolv osv. Jag kontaktar f&k sport om att också köpa en 7-5tums pipa…
Till magnumfällt… :sunglasses:

Hej,
Är intresserad - har skickat pm till dig :+1:

Vete fan hur man får bort annonsen, den är inte tillgänglig längre i alla fall.

Intresserad

Lägg till ”såld” i rubriken. Behåll gärna resten av texten så man har något att gå efter vid nya annonser.