SÅLD! Nill-kolv Manurhin-revolver

Nill-kolv, nätskuren, enligt bilder.

Passar Manurhin MR38/MR32 mfl.

Skick: Väldigt fint skick - se bilder.

Övrigt: Lätt modifierad på vänstra sidan för att underlätta användande av snabbladdare (övre främre delen av kolven är nedtagen några mm. för att ge mer plats för snabbladdare) - snyggt gjort, om man inte visste om modifieringen skulle man tro att kolven är sådan från fabriken.

Trevligt kolvämne ger just denna kolv härligt utseende och “liv”.

Nypris hos Sportec: ca. 2200 kr.

Mitt pris: 1100 kr. SÅLD!

Finns i Emmaboda, kan skickas.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej, vad skulle du säga att det är för storlek på kolven?

Hej!

Lite svårt att säga - tror bara det finns en storlek på dessa kolvar hos Nill…

Står följande märkning inne i kolven:
MAN
MR73
MR036PHGB

Jag skulle gissa på att den motsvarar Medium-Large.
Utifrån minnet (har inte kvar revolvern) så uppfattar jag den som lite mer “fyllig” än originalkolven. Men den är också mer “anatomisk” så det kan vara det som inverkar på “minnet”…

Lägger upp några bilder med måttreferenser.

Mvh
Johan B

Behöver du fler mått?

Mvh
Johan B

Nej behöver jag inte. Tack för att du tagit dig tid. Jag har gummigreppet som är original. Men känner att det är något för stort. När jag jämför måtten mellan kolvarna så känns det som det är samma storlek. Men kanske bara finns en? Så just nu väljer jag att avvakta.