SÅLD Laddpress Lee pro 1000

Till kaliber 38. Finns i Umeå.
Pris 2000kr.

1 gillning

Hej kommer med ett scoop brownells Sverige tar 3500 för Pro 1000 men i cal 38 tar dom 1495 med frackt ca 1600 ja beställde för 3 veckorsen o fått orderbekräftelse på pris ett tipps kan kosta mig min beställning men man vill ju hjälpa sina skytte vänner snubb357

VARNING EJ KOMPLETT PRESS som jag tolkar det !!! läs inom parantes

Progressive 3-hole reloading kit Includes: Pro 1000 Press, Dies (Pistol calibers include Carbide 3 die sets, Rifle calibers include Pacesetter 3 die sets including rifle charging die), turret, shell plate, Pro Auto-Disk powder measure, double disk kit, case feeder, and priming system. Primers and powder are fed only if a case is presen ( Standard unit does not come with Turret, Shell Plate, Powder Measure, Dies & Case Feeder. ) Unit only accepts the Lee 3 Hole Turret. CCI & Remington primers are the only Lee approved primers to be used in these Pro 1000 Presses.

Hej nu har jag laddat ca 1000 38or det är en komplett press bättre toleranser än den röda vilken ja har 3st av googla på pro 1000 nyare modell helt i allininium färg man bör köpa eller bygga ett stativ för o komma upp lite typ som dillon kanonpris på grund av min dåliga engelska trodde ja att det kanske inte va komplett men det va det o den va bra så tipps till dom som vill ha en bra press billigt kolla eller ring till dom👍image

image

Finns de kvar?

ja tror det men nu e priset 3500 sorry

Har du pressen kvar?
Vänligen Håkan B

Såld, tyvärr

Wow. Värsta trådkapningen jag sett.

1 gillning