*SÅLD* Kulor HN HP HS 100gn *SÅLD*

HN:s 9mm pläterade hålspetskula enligt bild nedan som självklart funkar fint att ladda 9mm med men också är ett utmärkt val för att ladda patroner i .38 special med mycket mild rekyl och fin kulbana.

Säljes i lösvikt för 80 öre st och den minsta volymen är 1000st. Totalt finn 3700 kulor när annonsen publiceras.

Kan skickas men förmodligen är det inte lönt då fraktkostnaden blir hög men tanke på vikten. Hämtas därmed med fördel i Göteborgsområdet.

Tack för titten och tack till Skytteforum för möjligheten att annonsera

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej. Jag tar gärna 1500 st. Men vi får fundera på hur vi löser frakten. Jag bor i Jönköping och är inte i Gbg på ett tag.

Bara som lite info:
1500 kulor borde väga ca. 10 kg. DHL tar 149:- för det och för 20 kg. 199:-

Hej. Köper gärna resten av kulorna. Bor i Luleå. Kommer ner till Göteborg mellan dagarna.

Om de priserna stämmer så kan du skicka 1500 kulor till mig. Vi hörs via pm.

Jag har skickat PM till er som svarat i tråden och svarat er som redan skickat PM ang kulorna.

Alla kulor är nu sålda

Grymt snabb leverans! Stort tack!!

Tack själv:)