SÅLD! CZ Tactical Sports 2 Deep Bronze 9x19

Hjälper en oteknisk klubbkamrat att sälja sin, knappt använda, CZ TS2 Deep Bronze i 9x19. Han köpte pistolen under 2024 med förhoppningen att förkova sig i IPSC Standard som super-senior, men har nu nått visheten att han helt enkelt inte hinner. Till pistolen medföljer 4 magasin, alla originaldelar samt rigg med Ghost Hydra-hölster och 3 ghost magasinhållare, varav ett med dubbelmagnet. Pistolen går in i standardlådan och kan även med fördel användas till nationellt pistolskytte.

Han önskar 24 000 kr för paketet och pistolen har inte gått många hundra skott. Helt ärligt tror jag nästan att jag provskjutit fler skott genom pistolen än vad ägaren själv har hunnit. Pistolen har ruskigt tighta toleranser men går som en klocka trots att den knappt är skjuten (till skillnad från många dubbelt så dyra 2011or).

Pistolen finns i Norrtälje, norr om Stockholm. Skicka PM vid intresse så förmedlar jag kontakt. Kan hjälpa ägaren att skicka tvådelat som värdepaket genom Postnord på köparens bekostnad om så önskas.

Pistolen kräver givetvis licens som ska uppvisas före överlämnande.

3 gillningar

Hej, sitter det ett A-trycke monterat i pistolen i dag?
Mvh/Mattias

Hej Mattias. Trycket är original.

Blir det strul med affären kan jag tänkas vara intresserad för IPSC Standard Minor. MVH Peter

Absolut. Hör av mig om affären imploderar.