Såld/Bokad - Waffen Oschatz - Viper

Säljes för att göra plats i skåpet för ett nytt projekt. Köptes till PPC 1500 och dito kortmatch. Sen slutade det med att 6-tummaren mest skjutit fält och precision. 5"-manteln har även gått några IPSC-matcher i standard. Importerades av mig direkt från Waffen Oschatz 2012. Väldigt fint skick och 6" pipan har gått någonstans mellan 5000 och 10000 och 5"-aren kanske 2000 skott.

CZ SP01 + växelsats 6" med aristokratsikte med 3 magasin vill jag ha 28000kr för.

Även plastväska med extra rekylfjädrar, korn, verktyg till pipbussningen på 6 tumaren o lite annat bös som kom med från Waffen Oschatz.

Finns även lite smått och gott till ett paket för den intresserade:

• Picatinnyfäste för optik/rödpunkt (500kr)
  • Hölster CR-Speed (höger) runt 1700 nytt tror jag (1000kr)
  • 4 magasinshållare CR-Speed (ett moddat med magnet för startmagasinet) nya 375 styck (200x4 = 800kr)
  • 7st 18-skottsmagasin
  • 2st 16-skottsmagasin med gummibotten, nya 425ish så 300x9 (2700kr)
  • Nothållare till timer för PPC, (100kr)

Inom parentes vad jag tycker känns som ett rimligt värde i samanhanget och så lite extra ner från det så landar vi på ett paketpris på 32500kr

Finns i Linköping, kan skickas, men det blir tre paket rekommenderat så runt 5-600kr i frakt så där mellan tummen och pekfingret, köparen står för fraktavgiften. Kan även tänka mig att “mötas halvvägs” inom rimligt avstånd efter betalning.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.