SÅLD! AW93 Feinwerkbau

fet text
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Säljes Feinwerkbau AW93

En Top Notch precissionspistol.
Vapnet är ett mycket välvårdat, köpt begagnat 2016 där tidigare ägare har haft den liggandes i ett par år.
Detta verktyg har fått mig att se bättre ut än vad jag är som skytt.
Antal skjutna skott av mig, ca 3000.

medföljer:
• 2st magasin
• 1st extra rekylfjäder
• 1st extra slagstift
• Torrklickpatroner
• Läderhölster och 2st maghållare
• Kvarvarande ammunition (ca 500)

12000kr eller högstbjudande:
Finns i Stockholms län.


_Vapnet kräver licens. s
kicka PM med klubbtillhörighet/pistolkortsnummer och kontaktuppgifter så återkommer jag.

Pm

Måste vara mer text

Hej,
Jag är ny på forumet.
Medlem i USK, Upsala Sportskytte klubb.
Dags för min första 22a, skicka in ansökning osv.
Letar därmed pistol.
Finns denna kvar?

Mvh Andreas

Hej Andreas

Kul att du hitta sportskyttet :slight_smile:
Den finns kvar med ett par intresserade men ingen som betalat någon handpenning ännu.
Du har säkert läst på och fått förslag från klubbkompisar att Feinwerkbau är TopNotch + ett par märken till.

Jag har tyvärr ingen orginalväska till den.
2st mag, läderhölster, matchande maghållare för bälte, extra slagstift och rekylfjäder.

Hur långt har du kommit med inköpstillstånd?

Hej,
Jag har ej skickat in ansökan än. Så det ligger några månader fram i tiden.
Är så gott som säker att det blir en aw93.
Jag förstår, då hinner den nog bli såld innan jag har alla papper och tillstånd klara.
Men ska ha denna i åtanke.
Återkommer👍
Tack för svar.

1 gillning

Om du har klarar dina ford inga joch vill ha vapnet är det väl bara att skrida till verket? Föreningsintyget får du förhoppningsvis snabbt

1 gillning