SAKO 22-32 Pistol med växelsats, 5000kr

Sako 22-32

5000kr eller bud, vid snabb affär kan även ammunition 22 och 32 ingå.

PISTOL MED EN EXTRA VÄXELSATS, fabrikat Sako, modell 22-32, kaliber .22LR & .32S&W WC

Beskrivning
I bra och väl använt skick. Ställbart sikte, anatomisk justerbar träkolv, inpassad redan av tidigare ägare men passar mig med hyfsat stora händer.
Till 22lr medföljer 2 stycken 5-skotts magasin.
Till 32, S&W WC medföljer 2 stycken magasin, i det ena får jag i 6 skott och i det ena endast 5 skott, ser ingen skillnad så kanske kan trixas lite med.
Förvaringsväska för komplett vapen och 32 växelsatsen med extra reservdelar som extra korn och siktblad. Finns med en hylsfångare, har inte provat den.
Har inte koll på hur mycket den är skjuten med då jag köpte den begagnad för många år sedan men har blivit liggande då jag mest skjutit andra grenar så därför säljer jag den.
Finns i Boråstrakten.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Tänkte bara kolla om någon är intresserad, försvinner lätt i flödet annars :slight_smile:

Hej. Är jätteintresserad av hylsfångaren, kan du sälja den separat och i så fall hur mycket vill du ha för den.
MVH Boo-Rune

Hej på dig!
Finns den kvar?
MVH Dimitrios

Hej.
Ja, den finns kvar.

/ Robert

Hej Robert !
Kan du skicka din mobilnummer så kan ringa dig idag kväll?
Mvh Dimitrios

Hej.
Har skickat dig ett mail med mina kontaktuppgifter till den mailen du har här :slight_smile:

/ Robert

Har sett Ditt inlägg men kan ej få ut vad du skrivit. min e-mailadress är: barajn@hotmail.com.
mvh Boo-Rune

Finns den fortfarande kvar??? I så fall så vill jag gärna köpa hylsfångaren.
MVH Boo-Rune

Hej

Vet inte om den finns kvar men jag är intresserad.
Hör gärna av dig om den finns kvar.

Hej mrdj. Jag vet inte om det blivit något fel. Jag har inte Sako 22-32 annonsen, jag har bara svarat att jag är intresserad av hylsfångaren om han vill sälja den separat.
MVH Boo-Rune

Hej enuroob50

Det är nog bara jag som skrev lite otydligt, jag är intresserad av vapnet.
Har inget större intresse av varken hylsfångare eller växelsatsen dock så Boblindeman, ser du detta kanske vi kan dela upp mellan oss :slight_smile: ?

Hej.
Den finns kvar men är inte intresserad av att separera vapnet kaliber 22 och vxl satsen 32, allt är 1 paket.
/ Robert

Hej

Ok, jag är intresserad ändå.
Skriver meddelande direkt.