S&W 686, R1500 och IPSC

Nja var som mest ute efter pipan. Då jag egentligen allra mest var ute efter siktesrampen :slight_smile:

Om det bara är rampen du är ute efter, så är det billigare att köpa en helt ny. Hojta om du är intresserad av pipa, shroud och ramp tillsammans.

1 gillning

Om du kan ju skriva när han som var intresserad har bestämt sig. Annars är jag nog riktigt intresserad av pipa 1500 den du skulle ha 7000:- för. Med ramp och allt.

Vill du ha den, så meddelar jag honom. Han har haft rätt mycket tid på sig.

Har du nått kvar att sälja?

Det som står i annonsen finns kvar. Jag har inte hört av Håkan på ett tag, så den växelsatsen finns också.

Jag är fortfarande intresserad. finns det någon möjlighet för att få den monterad och gamla pipan skrotad ? har du någon vapensmed eller är du rent en ?

Det här är en av de produkter jag har erbjudit mina kunder över åren. Jag har byggt ett antal pipbytessystem för både IPSC och PPC. Att ta hand om gamla pipan är inga problem. Pipbytet kräver heller inga extra licenser, men du får skynda dig för jag kommer att lägga ner vapendelen av firman inom kort.

1 gillning

Hej! Jag är intresserad av den clips moddade 6 skotts trumman + moon clipsen om du vill sälja dom separat?

Det kanske går att lösa. Skica PM, så får vi ta det därifrån.