S&w 686-5 6” Såld!

Bokad!

Har en S&W till salu.

Fungerar 100% men har en liten defekt, stiftet som håller slagstiftet på plats är av, så den kan vara svår att få ut. Men slagstiftet är helt så det är inga bekymmer.

Omfilat upphak på hane av tidigare ägare. Bytt fjädrar. Rätt bra DA trycke.

LPA sikte, original följer med.

Pris 2500kr.

Finns i norra Norrbotten, men kan skickas med posten värde i 2 separata försändelser.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

Hej Nilsk.
Du har möjligtvis inte en original hammarfjäder eller två som du kan tänka dig att sälja löst?
//Micke

Svarat på ditt PM :slight_smile:

Är trycket filat eller fräst? Om det är filat kan det behövas en ny hane… Har du några fler bilder. Gärna invändigt och på stjärnan.

Som sagt, det är filat. Det är gjort endast för att väga in på SA då den endast skjutits DA. Bör väl gå att härda om för den som vill. Jag har inte brytt mig :slight_smile:

SA funkar för övrigt mycket bra, men jag har fått för mig (och han som ägde den innan sa) att man kan ha tagit bort härdningen på upphaket då man ändrat vinkeln och att den så kan slitas onödigt fort. Kanske inte är någon sanning i detta dock?

Du har tyvärr rejäla problem om du skall byta slagstift ser det ut som. Är låspinnen av jäms med ytan?

1 gillning

Hur ofta byter man slagstift ?

Sedan jag gick över till Apex har jag bara bytt en gång och det första hade jag med som reserv… ända tills någon konkurrent fick haveri. Jag använde C&S förut och då kunde det gå av två per säsong… vilket innebär att jag bytte 4 om året. Power Custom har aldrig gått sönder för mig.
Med det sagt, så har jag som regel att totalt strippa revolvern varannan tävling. Då åker allt isär.

Uppar denna!

Schysst paketpris kan göras på tillbehör :blush:

Hej!
Var i landet finns denna revolver? Antar att det är 357 mag? Letar lite efter en sån här!

Med vänlig hälsning, Johan

Provar igen. snart är det billigare att göra pappervikter av den :blush:

Snabbladdare med hållare, pris på de om du vill sälja separat

Endast revolvern nu. Sålt tillbehören separat!

Köp en billig revolver som skjuter bra och ha den som den är, eller skicka den till Ola och ha en fantastisk revolver till en låg kostnad :sunglasses: