S&W 627 8 skott

Vill ni vara redo för säsongen 2021 redan nu?
Jag kommer att sälja min S&W 627 8-skott. Den har ett par år på nacken och har tjänat mig väl. Jag har medaljer i olika valör från både VM, EM, NM och SM. Dessa följer dock inte med. Till revolvern har jag trumma för både .38ShortColt och 9x19. Revolvern är utrustad som på bilden… fiberkorn, pipbytessystem, alushroud, lång trumfrigörare, Nillkolv, tumhylla. Man kan nog lugnt säga att den är inskjuten och färdig för race. Medföljer gör clips för både .38ShortColt (för Starlinehylsor) och 9x19 (Geco funkar fint i dessa).
Den kommer att gå till den som bjuder bäst, men det finns inte en chans att den går för under 20000:-. Jag kan skicka med en del hylsor i båda kalibrarna och jag har även 1000 st Starline .38ShortColt som kan säljas separat.
Jag svarar gärna på frågor direkt i tråden så får alla samma information.

1 gillning

Borde inte medaljerna följa med? :wink:

1 gillning

Nja… Jag tycker inte riktigt det. Den här är så jäkla lätt att skjuta med, så medaljer kommer att regna in. Den är dessutom bokad… fast utan medaljer då :wink:

Tror mer det är Skytten än puffran jag som
Vunnit medaljerna :medal_sports:. Men fin puffra är det!!

Den är väldigt ändamålsenlig och väl anpassad för det den skall göra. Det estetiska får man väl lämna till betraktaren, men den brukar bli lite fotograferad på tävlingarna… :slight_smile: