Ruger Single six mot 22lr bössa eller något annat

Har en ruger single six i 22lr som är i otroligt bra skick, inte skjuten mycket med. Pga bristande intresse tänkte jag kolla om någon pistolskytt vore intresserad av ett byte mot en bössa i 22lr? Cz är väl den bössan som är mest intressant men allt tas i betraktande! En ljuddämpare till min tikka t3x i 308 med varmintpipa funkar också

Skulle ni ha något annat att byta med hojta till! En pump är ju alltid kul, optik, en fin kniv eller vad ni kan tänkas ha?
Kan även säljas för 2000kr plus frakt

Fick du den såld/bytt?

Nej den finns kvar

Jag skulle kunna tänka mig en Ruger men dels vill jag ha med en 22wmr trumma och dels har egentligen inte de pengarna till ett sådant projekt. Jag har en Ase Utra SL5 men i 5/8x24 vill jag minnas, du har väll en M18x1 på din bössa?

Den dämparen är jag tyvärr inte intresserad av. Och en 22 wmr trumma är inte lätt att hitta

Nä. Jag har noterat det. Eller ny går det ju men då snackar vi andra pengar också. Nåväl, det är tjusiga revolvrar - man borde egentligen kunna få 2000 för en utan knussel men jag har sett fler som ligger ute långa perioder.

Hej
Har du kvar 22:an?

Hej
Intresserad av Rugern, var snäll och kontakta mig.
/McL