Ruger pcc *såld* kan tas bort

*** SÅLD***

• denna modell är godkänd att inneha för jakt*

Tar glock magasin.

Sparsamt använd endast 500 skott.

Finns i Västra Götaland men kan skickas, köparen står för frakten.

Pris 9500

Vid eventuell affär betalar köparen 1500 kronor, först då skickar jag original licens, blir köparen ej beviljad licens så återbetalas ej de 1500 kronorna.

Vapnet kräver licens, oseriösa förslag som ex att köpas utan krav på licens polisanmäls.

Skicka PM vid intresse.

Kan nog vara bra för hugade spekulanter att veta om det är godkännd för jakt, finns väl så vitt jag förstår olika piplängder.

1 gillning

Det är helt rätt, denna modell är fullt godkänd för jakt, jag lägger tll det i texten

Finns det intresse av att byta mot en Marlin 45-70 med laddverktyg mm?

Hej nej jag är inte intresserad av några byten.

1 gillning

Hur många skott tar magasinet?

Standard för jakt tar 3 det följde med vapnet men sen kan man köpa alla typer av glockmagasin

Då är det inte mkt man kan jaga med det eftersom man bara får ha tvåskottsmagasin i halvautomater om man ska jaga fågel, så då är det väl klass 3 däggdjur (då 5-skottsmagasin är tillåtet) tex räv som är det enda man får jaga med vapnet så länge man har standardmagasinet monterat när man jagar. Bra att komma ihåg om man marknadsför det som “fullt” godkänd för jakt.

Den är godkänd att inneha på jakt, klass 3

1 gillning

Hej jag är ny på forumet och är intresserad av bössan. Men jag hittar inte hur man skickar PM. Hur gör man?:sweat_smile:

2 gillningar

@Calvera Du bläddrar längst upp i tråden, till det första inlägget. Sedan klickar du på ikonen eller namnet på den som gjorde inlägget. I det här fallet klickar du på en bild med ett “W” eller på texten “Wallis”.

Då kommer det upp en liten meny och där klickar du på “Meddelande” (blå text). Då skickar du PM till trådskaparen, och rätt ämne är ifyllt.

3 gillningar