Reservdelar Luger P08

Letar efter reservdelar till en Luger P08 , behöver ha ett slutstycke , mitt befintliga är trasigt o går inte att laga på ett försvarbart sätt.Dock är det användbart ännu men om någon därute vet eller sitter på delar som till just en luger så är jag intresserad , men framförallt i detta läge är slutstycket av intresse

Kolla med Hunters house i Köpenhamn, dom har många delar till p08.
Vilken är en vital del på en p08?

Hej tack , ja det ska jag kolla upp, ja vad är vital del? Det brukar vara hela manteln +pipa på pistoler … så det är väl en del som är med i vital del skulle jag tro … så får nästan kolla med polisen hur man gör så man gör det nu the book

Pipa, mantel och slutstycke på pistol har då jag fått lära mig. Sen är det väl bara trumman på revolver, så vital del och licenspliktig behöver kanske inte alltid vara detsamma(då ju även pipan på en revolver är licenspliktig).

Ja exakt så det stämmer , så sen om vital del är licenspliktig vilket jag tror , eller om det bara är pipa som är licenspliktig … det får jag ta reda på , oavsett måste jag få tag på prylar först sen ta reda på resten