Söker handen för att rotera trumman till min M29-3 då den gått sönder. Om någon har en eller tips på handlare som har en (fondprodukter visste inte när dom skulle få den i lager) så kontakta mig.
Hej, Om det skulle råka vara så att axeln enbart blivit böjd så går den att böja tillbaka. Men det kanske är värre än så om du nu säger att den gått sönder.
Har själv varit på jakt efter reservdelar och Fondprodukter verkar vara det enda alternativet såvida man inte vill köpa en likadan revolver enbart för reservdelarna men det är ju inte lika lätt som att t.ex. köpa en reservdelsbil.
Men ett tips kan ju vara att hålla utkik efter folk som säljer M29 och fråga säljaren om de sitter på reservdelar. Har sett en del M29 som säljs på Blocket så det är väl mitt bästa tips.
Lycka till.
Jag skulle ev kunna ha en begagnad ligandes i verkstaden. Skicka PM om du inte redan har löst det.
Ett stift som håller den i rätt läge har gått av på min, så det vore enklast att byta den. Om någon har en så köper jag gärna, har inte fått tag på en ännu